Dates: 20, 21 i 27 octubre i 2, 4, 9, 16, 17 i 18 novembre
Horari: De 14.30 a 16.30 h
Localització: On line
Nivell iniciació
– Seminari “Com fer de l’ecommerce i els marketplaces un canal de venda”. 20 octubre
– Introducció a les xarxes socials. Tenir un bon perfil. Terminologia. Quina xarxa és la més adient pel meu negoci. El fenomen TikTok i conceptes bàsics de Linkedin i Twitter. 21 octubre
– Iniciació a Facebook. 27 octubre
– Iniciació a Instagram. 2 novembre
– Email màrqueting. 4 novembre
– Creació de continguts que funcionen a l’entorn digital. 9 novembre
– Sessió de dubtes i consultes. 16 novembre
– Sessió de dubtes i consultes. 17 novembre
– Sessió de dubtes i consultes. 18 novembre
Formadora: Marta Aguiló, experta en disseny, comunicació i eines digitals.
18 hores
Orientat a comerços i serveis
Xarxes socials. Quines són les més adients pel meu negoci?
Les xarxes socials s’han convertit en un espai per contactar amb els nostres seguidors i promocionar-nos i donar a conèixer les activitats i serveis que oferim. És imprescindible ser-hi, però primer hem de valorar quina és la millor pel nostre negoci.
Linkedin ens pot ajudar a ampliar la xarxa de contactes i incrementar la visibilitat de la nostra marca. Twitter és la xarxa de la immediatesa i TikTok és el fenomen del moment.
Facebook és la xarxa més popular, on podem mostrar-nos de forma propera a la nostra audiència. Instagram s’ha convertit en la xarxa social més utilitzada entre les empreses i particulars. Més enllà de ser una xarxa social, Instagram està esdevenint un cercador d’informació, d’activitats, de serveis… i per tant s’ha convertit en un espai imprescindible on promocionar-nos i donar a conèixer les activitats i serveis que oferim. Per optimitzar la nostra presència a Instagram cal que coneguem les particularitats d’aquesta xarxa, com ens hem de comunicar i quins continguts funcionen i aporten valor.
Email màrqueting
L’email màrqueting és una potent eina per mantenir el contacte amb els nostres clients. Ens permet comunicar novetats, promocions i ofertes dels nostres productes, així com informació d’interès del nostre negoci. En el taller veurem com podem dissenyar i gestionar les nostres pròpies campanyes d’e-mail màrqueting amb Mailchimp i mantenir el contacte amb els nostres clients de forma efectiva.
Crea continguts d’èxit per a la teva web i xarxes socials
Quins recursos disposem online? Com redactar els textos? Quines eines podem utilitzar?
Entendre la comunicació a l’entorn digital així com saber quins continguts funcionen a cada xarxa són aspectes fonamentals per arribar als nostres clients. Aprendrem a millorar com ens comuniquem a l’entorn digital i produirem contingut efectiu i atractiu per a les nostres xarxes socials / web / email màrqueting: banners, GIF’s, ofertes, promocions…
Necessitaràs descarregar-te l’aplicació Zoom i ordinador amb connexió a internet.