Dates: 26, 28, 29 i 30 de juliol
Horari: De 10 a 12.30 h
Localització: On line
Els participants podran aprendre a utilitzar aquesta eina com a espai imprescindible per promocionar-se, donar-se a conèixer, comunicar-se i connectar amb els seus usuaris.
S’aprofundirà en les particularitats d’aquesta xarxa, com s’ha de comunicar, com definir una estratègia i quins continguts funcionen i aporten valor.
– El 85% de les marques són a Instagram.
– El 90% dels usuaris connecten amb marques a través d’aquesta xarxa social.
– La vinculació usuaris- marques és un 10% superior que a Facebook.
– Tenir una estratègia gràfica i de continguts és imprescindible per aconseguir els nostres objectius.
Necessitaràs descarregar-te l’aplicació Zoom i ordinador amb connexió a internet per a les pràctiques .
10 hores
Taller adreçat a empreses i emprenedors
Els participants podran aprendre a utilitzar aquesta eina com a espai imprescindible per promocionar-se, donar-se a conèixer, comunicar-se i connectar amb els seus usuaris.
Introducció
Optimitzar la nostra presencia a Instagram
Instagram: connecta amb els teus usuaris