Des del Punt d’Atenció a l’Emprenedoria (Red PAE) de Molins de Rei us ajudem a gestionar la tramitació administrativa i posada en marxa de la vostre iniciativa empresarial.
El Punt PAE permet realitzar, per mitjans telemàtics, els tràmits de constitució de l’empresa, a través del Document Únic Electrònic (DUE), i la posada en marxa de les formes jurídiques següents:
- Societats de Responsabilitat Limitada (SL)
- Treballador Autònom
Aquest tipus de tramitació té com a principals avantatges evitar desplaçaments als emprenedors i sobretot un important estalvi de cost i de temps.
Per altres formes jurídiques, com ara les Societats Civils Privades, Cooperatives o Laborals, caldrà seguir les tràmits reglamentaris en cada cas.
Si estàs pensant en posar en marxa la teva idea emprenedora, fes clic aquí per demanar més informació.