Jornades i cursos

Taller INSTAGRAM per empreses, autònoms i comerços. Optimitza la teva presència a la xarxa social més visual

Dates: 14,17 i 19 d'abril
Horari: De 10 a 14 h
Localització: C/ Francesc Layret, 15 Molins de Rei

Inscripcions tancades.

Els participants podran aprendre a utilitzar aquesta eina com a espai imprescindible per promocionar-se, donar-se a conèixer, comunicar-se i connectar amb els seus usuaris. Segona aplicació més descarregada del món i la principal plataforma de mitjans socials per construir relacions entre marques i usuaris. El 58% dels usuaris s’interessen més en una marca després d’haver-la vist en una història d’Instagram. El 90% dels usuaris segueixen com a mínim a una marca i una de cada dues persones utilitza Instagram per descobrir noves marques.

+ Ampliar informació


Taller Pla [r]: estratègia orientada a resultats

Dates: Dies 21 i 25 de novembre, 2, 5, 16 i 19 de desembre, en horari de 10h a 12h. I tres sessions de seguiment els dies 28 novembre, 12 i 21 de desembre, en el mateix horari.
Horari: De 10 a 12 h
Localització: C/ Francesc Layret, 15

Inscripcions tancades.

Ets un emprenedor amb un projecte nou o per consolidar? Les persones que volen emprendre han d’aprendre de la indústria, el sector o el nínxol en què treballen, i també han de saber emprendre.  Moltes persones es treuen la motxilla de l’emprenedoria a meitat del camí, abans d’hora, perquè no saben com fer-ho. Si coneixes com funcionen els negocis i com treure el teu negoci endavant, tindràs un gran  avantatge enfront dels teus competidors. Si no saps com fer-ho, estàs sol/a o encallat/da, aquesta formació  està especialment adaptada  per ajudar a llançar el teu Pla [r] que t’aportarà conceptes clars, (...).

+ Ampliar informació


Taller Pla [r]: estratègia orientada a resultats. 2a edició (Febrer 2023)

Dates: Dies 20, 24 i 27 de febrer, 3, 6, 10, 13, 17 i 20 de març
Horari: Dilluns i divendres de 10 a 12 h
Localització: C/ Francesc Layret, 15

Inscripcions tancades.

Ets un emprenedor amb un projecte nou o per consolidar? Les persones que volen emprendre han d’aprendre de la indústria, el sector o el nínxol en què treballen, i també han de saber emprendre.  Moltes persones es treuen la motxilla de l’emprenedoria a meitat del camí, abans d’hora, perquè no saben com fer-ho. Si coneixes com funcionen els negocis i com treure el teu negoci endavant, tindràs un gran  avantatge enfront dels teus competidors. Si no saps com fer-ho, estàs sol/a o encallat/da, aquesta formació  està especialment adaptada  per ajudar a llançar el teu Pla [r] que t’aportarà conceptes clars, (...).

+ Ampliar informació


Taller online estratègies de màrqueting en temps incerts (novembre 2021)

Dates: 8, 9, 10 i 12 de novembre
Horari: De 10 a 12 h
Localització: On line

Inscripcions tancades.

L’estratègia de màrqueting és clau per aconseguir els objectius de negoci i ajudar-te a prendre decisions. La situació actual causada pel Covid-19 ha canviat la forma en què ens relacionem amb les marques i amb el consum,  i és per això que en aquest context, és essencial revisar i adaptar les nostres accions de màrqueting. Necessitaràs descarregar-te l’aplicació Zoom i ordinador amb connexió a internet.

+ Ampliar informació


Taller online estratègies de màrqueting en temps incerts (març 2021)

Dates: 22, 23, 25 i 26 de març
Horari: De 10 a 12 h
Localització: On line

Inscripcions tancades.

L’estratègia de màrqueting és clau per aconseguir els objectius de negoci i ajudar-te a prendre decisions. La situació actual causada pel Covid-19 ha canviat la forma en què ens relacionem amb les marques i amb el consum,  i és per això que en aquest context, és essencial revisar i adaptar les nostres accions de màrqueting. Necessitaràs descarregar-te l’aplicació Zoom i ordinador amb connexió a internet.    

+ Ampliar informació


Seminari “Com fer de l’ecommerce i els marketplaces un canal de venda” (Sessió on-line)

Dates: 20 d'octubre
Horari: De 14.30 a 16.30 h
Localització: On line

Inscripcions tancades.

Aquest seminari el realitzarà el Sr. Jordi Bacaria. Economista i soci-consultor de J3B3 Economy & Research. Doctorant en ADE: Factors d’adopció de l’ecommerce pel comerç de proximitat. Màster en Societat de la Informació i el Coneixement. Realitza anualment l’estudi de digitalització del comerç a Catalunya. Necessitaràs descarregar-te l’aplicació Zoom i ordinador amb connexió a internet.

+ Ampliar informació