Dates: 29 i 30 de juny i 1 i 2 de juliol
Horari: De 14 a 16 h
Localització: On line
L’estratègia de màrqueting és clau per aconseguir els objectius de negoci i ajudar-te a prendre decisions. La situació actual causada pel Covid-19 ha canviat la forma en què ens relacionem amb les marques i amb el consum, i és per això que en aquest context, és essencial revisar i adaptar les nostres accions de màrqueting.
Necessitaràs descarregar-te l’aplicació Zoom i ordinador amb connexió a internet.
12 hores
Taller adreçat a empreses i emprenedors
- Definir la teva estratègia de màrqueting després del Covid-19: característiques, públic objectiu, competència, situació política, social i econòmica del sector, i proposta de valor.
- Conèixer els tipus de màrqueting per a petits comerços en temps difícils: xarxes socials, ecommerce vs botiga física...
- Tenir en compte la importància d’una estratègia de màrqueting digital: màrqueting de continguts, de xarxes socials, email màrqueting, esdeveniments digitals...
ESTRATÈGIES DE MARKETING EN TEMPS INCERTS
La pandèmia causada pel Covid-19 ha canviat la forma en què ens relacionem amb les marques i amb el consum. A causa del confirmanent, el negoci de moltes empreses s’ha vist seriosament afectat tant pel que fa a les vendes com a la percepció del públic. D’altra banda, els consumidors esperen un posicionament de les marques pel que fa a la crisi. En aquest context, és essencial revisar i adaptar les accions de màrqueting.
Per on comencem?
Tips de màrqueting per a petits comerços en temps difícils
La importància de una estratègia de màrqueting digital