JORNADES I CURSOS

Taller online estratègies de màrqueting en temps incerts (març 2021)

Taller online estratègies de màrqueting en temps incerts (març 2021)

Dilluns,
22 de Març 2021
On line

Dates: 22, 23, 25 i 26 de març
Horari: De 10 a 12 h
Localització: On line

L’estratègia de màrqueting és clau per aconseguir els objectius de negoci i ajudar-te a prendre decisions. La situació actual causada pel Covid-19 ha canviat la forma en què ens relacionem amb les marques i amb el consum,  i és per això que en aquest context, és essencial revisar i adaptar les nostres accions de màrqueting.

Necessitaràs descarregar-te l’aplicació Zoom i ordinador amb connexió a internet.

 

 

DURADA

12 hores

A QUI S’ADREÇA?

Taller adreçat a empreses i emprenedors

QUIN ÉS L’OBJECTIU?

- Definir la teva estratègia de màrqueting després del Covid-19: característiques, públic objectiu, competència, situació política, social i econòmica del sector, i proposta de valor.

- Conèixer els tipus de màrqueting per a petits comerços en temps difícils: xarxes socials, ecommerce vs botiga física...

- Tenir en compte la importància d’una estratègia de màrqueting digital: màrqueting de continguts, de xarxes socials, email màrqueting, esdeveniments digitals...

- Novetat! Les noves Xarxes Socials que desperten més interès: TikTok i ClubHouse. Puc trobar allà al meu client?


QUINS SÓN ELS CONTINGUTS?

ESTRATÈGIES DE MARKETING EN TEMPS INCERTS

La pandèmia causada pel Covid-19 ha canviat la forma en què ens relacionem amb les marques i amb el consum. A causa del confirmanent, el negoci de moltes empreses s’ha vist seriosament afectat tant pel que fa a les vendes com a la percepció del públic. D’altra banda, els consumidors esperen un posicionament de les marques pel que fa a la crisi. En aquest context, és essencial revisar i adaptar les accions de màrqueting.

Per on comencem?

  • Definir la nostra estratègia de màrqueting després del coronavirus
  • Principals característiques del teu negoci
  • Situació política, social i econòmica de el sector a què pertany la teva empresa
  • Característiques del teu públic objectiu: necessitats reals del mercat o dels clients potencials
  • Característiques positives i negatives de la teva competència.
  • Exercici: Definició d’objectius, Proposta de valor de la teva marca, anàlisi DAFO

Tips de màrqueting per a petits comerços en temps difícils 

  • Facilitats per al client: més humans i propers
  • Comunicar: Generar confiança: continguts més propers i útils (xarxes socials i web)
  • D’atenció a client a cura de el client
  • Ecommerce vs tienda física: la unió fa la força
  • Publicitat: canvi d’estil per connectar amb els seus clients en aquest període excepcional
  • Exemples i exercicis pràctics

La importància de una estratègia de màrqueting digital

  • Màrqueting de Continguts
  • Màrqueting en Xarxes Socials
  • Email màrqueting
  • Esdeveniments Digitals
  • Cerca orgànica (estratègies per a ser trobat en cercadors com Google a través d’un lloc web, bloc o Google mi Business, per exemple);
  • Referència (quan el contingut es reprodueix per diversos altres llocs a través d’aliances com co-màrqueting, guest posts i link building, per exemple)
  • Trànsit directe (quan les persones ingressen directament a la pàgina web sense intermediaris)
  • Mitjans de pagament (anuncis en xarxes socials, enllaços patrocinats, xarxes de display, etc).
  • Bones pràctiques
Descarregar / Imprimir El període d'inscripcions ha finalitzat.
Buy now