JORNADES I CURSOS

Taller online estratègies de màrqueting en temps incerts

Taller online estratègies de màrqueting en temps incerts

Dilluns,
29 de Juny 2020
On line

Dates: 29 i 30 de juny i 1 i 2 de juliol
Horari: De 14 a 16 h
Localització: On line

L’estratègia de màrqueting és clau per aconseguir els objectius de negoci i ajudar-te a prendre decisions. La situació actual causada pel Covid-19 ha canviat la forma en què ens relacionem amb les marques i amb el consum,  i és per això que en aquest context, és essencial revisar i adaptar les nostres accions de màrqueting.

Necessitaràs descarregar-te l’aplicació Zoom i ordinador amb connexió a internet.

DURADA

12 hores

A QUI S’ADREÇA?

Taller adreçat a empreses i emprenedors

QUIN ÉS L’OBJECTIU?

- Definir la teva estratègia de màrqueting després del Covid-19: característiques, públic objectiu, competència, situació política, social i econòmica del sector, i proposta de valor.

- Conèixer els tipus de màrqueting per a petits comerços en temps difícils: xarxes socials, ecommerce vs botiga física...

- Tenir en compte la importància d’una estratègia de màrqueting digital: màrqueting de continguts, de xarxes socials, email màrqueting, esdeveniments digitals...



QUINS SÓN ELS CONTINGUTS?

ESTRATÈGIES DE MARKETING EN TEMPS INCERTS


La pandèmia causada pel Covid-19 ha canviat la forma en què ens relacionem amb les marques i amb el consum. A causa del confirmanent, el negoci de moltes empreses s’ha vist seriosament afectat tant pel que fa a les vendes com a la percepció del públic. D’altra banda, els consumidors esperen un posicionament de les marques pel que fa a la crisi. En aquest context, és essencial revisar i adaptar les accions de màrqueting.


Per on comencem?



  • Definir la nostra estratègia de màrqueting després del coronavirus

  • Principals característiques del teu negoci

  • Situació política, social i econòmica de el sector a què pertany la teva empresa

  • Característiques del teu públic objectiu: necessitats reals del mercat o dels clients potencials

  • Característiques positives i negatives de la teva competència.

  • Exercici: Definició d’objectius, Proposta de valor de la teva marca, anàlisi DAFO


Tips de màrqueting per a petits comerços en temps difícils 



  • Facilitats per al client: més humans i propers

  • Comunicar: Generar confiança: continguts més propers i útils (xarxes socials i web)

  • D’atenció a client a cura de el client

  • Ecommerce vs tienda física: la unió fa la força

  • Publicitat: canvi d’estil per connectar amb els seus clients en aquest període excepcional

  • Exemples i exercicis pràctics


La importància de una estratègia de màrqueting digital



  • Màrqueting de Continguts

  • Màrqueting en Xarxes Socials

  • Email màrqueting

  • Esdeveniments Digitals

  • Cerca orgànica (estratègies per a ser trobat en cercadors com Google a través d’un lloc web, bloc o Google mi Business, per exemple);

  • Referència (quan el contingut es reprodueix per diversos altres llocs a través d’aliances com co-màrqueting, guest posts i link building, per exemple)

  • Trànsit directe (quan les persones ingressen directament a la pàgina web sense intermediaris)

  • Mitjans de pagament (anuncis en xarxes socials, enllaços patrocinats, xarxes de display, etc).

  • Bones pràctiques


Descarregar / Imprimir Inscripció gratuïta aquí
Buy now