Dimarts,
23 de Juliol 2024
Centre de Serveis a les Empreses
Dates: 23, 24 i 26 de juliol de 2024
Horari: De 9.30 a 13.30 h
Localització: C/ Francesc Layret, 15
L’estratègia de màrqueting, i especialment l’estratègia digital, és clau per aconseguir els objectius del teu negoci i ajudar-te a prendre decisions des de l’inici.
DURADA
12 hores
A QUI S’ADREÇA?
Taller adreçat a empreses i emprenedors/es
QUIN ÉS L’OBJECTIU?
En aquest taller aprendràs a definir un bon pla de màrqueting, establir objectius, identificar el teu client, definir els canals ideals per fer créixer la teva marca i a tenir en compte altres variables importants.
QUINS SÓN ELS CONTINGUTS?
Per a què serveix el Pla de Màrqueting?
- Determinar les necessitats reals del mercat i dels clients potencials
- Desenvolupar o llençar els productes i/o serveis de manera ordenada
- Establir a través de quins canals s’introduiran en el mercat
- Identificar la millor manera de comunicar la nostra marca, productes, serveis al mercat a través dels mitjans i suports adequats
- Exercicis pràctics
Per què és important tenir una estratègia clara des del principi?
- Per concretar quina és la nostra posició en el mercat
- Per saber a quins canals i segments actuarem
- Per tenir molt clar quins recursos necessitarem per fer-ho possible
- Exemples i exercicis pràctics
Parlarem de les claus per seduir al teu client
- Disseny i imatge persuasiva
- Posicionament clar: principals característiques del teu negoci
- Credibilitat i confiança
- Continguts seductors
- Crides a l’acció
- Atenció al client
- Exemples i exercicis pràctics
La importància de una estratègia de màrqueting digital
- Màrqueting de Continguts
- Màrqueting en Xarxes Socials: en quin d’elles he d’estar
- Email màrqueting
- Esdeveniments Digitals
- Posicionament: cerca orgànica (estratègies per a ser trobat en cercadors com Google a través d’un lloc web, bloc o Fitxa d`empresa de Google, per exemple);
- Referència (quan el contingut es reprodueix per diversos altres llocs a través d’aliances com co-màrqueting, guest posts i link building, per exemple)
- Trànsit directe (quan les persones ingressen directament a la pàgina web sense intermediaris)
- Mitjans de pagament (anuncis en xarxes socials, enllaços patrocinats, xarxes de display, etc).
Descarregar / Imprimir
Inscripció gratuïta aquí