JORNADES I CURSOS

Taller: Màrqueting: aprèn a construir una estratègia per al teu negoci

Taller: Màrqueting: aprèn a construir una estratègia per al teu negoci

Dimarts,
23 de Juliol 2024
Centre de Serveis a les Empreses

Dates: 23, 24 i 26 de juliol de 2024
Horari: De 9.30 a 13.30 h
Localització: C/ Francesc Layret, 15

L’estratègia de màrqueting, i especialment l’estratègia digital, és clau per aconseguir els objectius del teu negoci i ajudar-te a prendre decisions des de l’inici.

DURADA

12 hores

A QUI S’ADREÇA?

Taller adreçat a empreses i emprenedors/es

QUIN ÉS L’OBJECTIU?

En aquest taller aprendràs a definir un bon pla de màrqueting, establir objectius, identificar el teu client, definir els canals ideals per fer créixer la teva marca i a tenir en compte altres variables importants.

QUINS SÓN ELS CONTINGUTS?

Per a què serveix el Pla de Màrqueting?

  • Determinar les necessitats reals del mercat i dels clients potencials
  • Desenvolupar o llençar els productes i/o serveis de manera ordenada
  • Establir a través de quins canals s’introduiran en el mercat
  • Identificar la millor manera de comunicar la nostra marca, productes, serveis al mercat a través dels mitjans i suports adequats
  • Exercicis pràctics

Per què és important tenir una estratègia clara des del principi?

  • Per concretar quina és la nostra posició en el mercat
  • Per saber a quins canals i segments actuarem
  • Per tenir molt clar quins recursos necessitarem per fer-ho possible
  • Exemples i exercicis pràctics

Parlarem de les claus per seduir al teu client

  • Disseny i imatge persuasiva
  • Posicionament clar: principals característiques del teu negoci
  • Credibilitat i confiança
  • Continguts seductors
  • Crides a l’acció
  • Atenció al client
  • Exemples i exercicis pràctics

La importància de una estratègia de màrqueting digital

  • Màrqueting de Continguts
  • Màrqueting en Xarxes Socials: en quin d’elles he d’estar
  • Email màrqueting
  • Esdeveniments Digitals
  • Posicionament: cerca orgànica (estratègies per a ser trobat en cercadors com Google a través d’un lloc web, bloc o Fitxa d`empresa de Google, per exemple);
  • Referència (quan el contingut es reprodueix per diversos altres llocs a través d’aliances com co-màrqueting, guest posts i link building, per exemple)
  • Trànsit directe (quan les persones ingressen directament a la pàgina web sense intermediaris)
  • Mitjans de pagament (anuncis en xarxes socials, enllaços patrocinats, xarxes de display, etc).
Descarregar / Imprimir Inscripció gratuïta aquí

Amb el suport de::

Buy now