Dates: 24, 25 i 28 d'abril de 2025
Horari: De 10 a 13 h
Localització: C/ Francesc Layret, 15
L´objectiu d´aquest taller és oferir als participants el marc conceptual i les directrius bàsiques essencials per aprendre com definir un pla de màrqueting que s’ajusti a les necessitats del seu negoci pas a pas, i de quina manera es pot recolzar mitjançant les eines que la IA pot aportar actualment.
DURADA
9 hores
A QUI S’ADREÇA?
Taller adreçat a empreses i emprenedors/es
QUIN ÉS L’OBJECTIU?
Oferir als participants el marc conceptual i les directrius bàsiques essencials per aprendre com definir un pla de màrqueting que s'ajusti a les necessitats del seu negoci pas a pas, i de quina manera es pot recolzar mitjançant les eines que la IA pot aportar actualment.
QUINS SÓN ELS CONTINGUTS?
Fonaments de Màrqueting i Estratègia
Mòdul 1:
- Pla de Màrqueting i Anàlisi de Mercat
- Que es i per a que serveix un Pla de Màrqueting
- Pla de Màrqueting abans i després de l’era digital
- Audi intern: Qui som? D’on partim? I cap a on anem?
- Anàlisi extern: Necessitats del mercat, clients potencials, usuaris i competència amb recursos de la IA
- Exercicis pràctics
Mòdul 2:
- Estratègia Empresarial i Posicionament
- Creació d’una proposta de valor
- Definició de posicionament en mercats digitals i no digitals
- Segmentació per identificar nínxols de mercat amb recursos de la IA
- Assignació eficient de recursos amb anàlisi predictiu
- Exercicis pràctics
Imatge corporativa i experiència del client
Mòdul 1:
- La importància de la marca
- Marca vs. Imatge corporativa vs. Experiència del client
- Els valors de la marca i la imatge persuasiva
- Creació d’una imatge coherent amb la identitat de marca – mites i realitats de la IA
- Eines per promoure el reconeixement dels valors de la marca
- Exercicis pràctics
Mòdul 2:
- Comunicació i Experiència del client
- Es impossible no comunicar – Estratègia
- Disseny i contingut de la Comunicació amb recursos de la IA
- Client vs. Comprador vs. Consumidor / Usuari
- Disseny i anàlisi de l’experiència del consumidor amb recursos de la IA
- Exercicis pràctics
Màrqueting Digital i Omnicanalitat
Mòdul 1:
- Estratègies de màrqueting digital – mites i realitats de la IA
- Embut de continguts personalitzats
- Pimes amb la força de les multinacionals
- Gestió de l’estratègia de mitjans socials
- Automatització de processos digitals, una avantatge competitiva?
- Seguiment i retroalimentació d’estratègies amb recursos de la IA
- Canals de comunicació no digitals, una antiguitat?
- Exercicis pràctics
Descarregar / Imprimir
Inscripció gratuïta aquí