Dates: Dies 26 i 30 de juny i 3,6,11,14,17,21 i 24 de juliol
Horari: De 10 a 12 h
Localització: C/ Francesc Layret, 15
Formació especialment adaptada per ajudar a llançar el Pla [r], detectar oportunitats de negoci, identificar les àrees a reforçar, aportar conceptes clars per prendre decisions estratègiques i obtenir els resultats desitjats.
DURADA
12 hores +6 sessions de seguiment
A QUI S’ADREÇA?
Taller adreçat a empreses i a persones emprenedores
QUIN ÉS L’OBJECTIU?
- Adquirir capacitat d'anàlisi i criteri per a radiografiar la situació de la teva empresa i establir els eixos a treballar i potenciar.
- Aplicar estratègies de posicionament més eficaces i amb propostes de valor personalitzades.
- Conèixer les metodologies disponibles per a implementar eficientment les estratègies.
QUINS SÓN ELS CONTINGUTS?
Mòdul 1 : Coneix-te a tu i al teu client
- Presentació Pla [r]
- Què, com i per què
- Descripció nínxol
- ADN del meu client objectiu
Mòdul 2: Controla el teu negoci
- Model de negoci
- Barreres d´entrada
- Preus
- Sistema DAMA
Mòdul 3: El teu talent al servei dels teus clients
- Format llarg
- Persuasió
- Principis d’Influència
- Objeccions clients
Mòdul 4: Desenvolupa el teu màrqueting digital
- Medis d’intenció
- XXSS prioritària
- Definició propòsit
- Estratègia Web
Mòdul 5: Crea el teu pressupost per a saber, com, on i quan creixerà el teu negoci
- Pressupost (mensual, trimestral, anual)
- Proper col·laborador
- Propera hipòtesis
- Presentació crear oportunitats
Mòdul 6: Desenvolupa el teu sistema de vendes i fidelitza als teus clients
- Què és el DISC i com utilitzar-ho
- Presentació gestió d´oportunitats
- Presentació gestió de la relació
- Felicitats
Descarregar / Imprimir
El període d'inscripcions ha finalitzat.