JORNADES I CURSOS

Taller Branding conductual

Taller Branding conductual

Divendres,
4 de Juliol 2025
Centre Joan N. García- Nieto

Dates: 4, 7 i 8 de juliol de 2025
Horari: De 10 a 13 h
Localització: C/ Francesc Layret, 15

Una marca no és un nom, un logotip, un nom o un producte/servei. Una marca es bàsicament la resposta emocional associada a l’experiència amb una entitat o persona. La forma en que s’entén al consumidor o comprador, i la manera en la que  es cobreix les seves necessitats més profundes (biològiques, psicològiques i socials) com a persona, defineixen el seu grau de fidelització (elecció, recomanació i repetició) al futur.

DURADA

9 hores

A QUI S’ADREÇA?

Taller adreçat a empreses i a emprenedors/res

QUIN ÉS L’OBJECTIU?

En aquest taller pràctic s'introduiran conceptes bàsics per entendre com les emocions i les decisions inconscients influeixen en la percepció de la marca. A més, aquesta informació ajudarà a conèixer com connectar de manera més efectiva amb els clients, saber diferenciar-se de la competència i reforçar la identitat del negoci.

QUINS SÓN ELS CONTINGUTS?

  • Entendre com els principis bàsics de la conducta humana influeixen en la percepció de les marques, els serveis i els productes.
  • Aplicar les eines de Branding Conductual per entendre al nostre comprador, consumidor i des de ahir potenciar marques connectades amb el públic objectiu.
  • Desenvolupar una estratègia de marca que alineï valors, propòsit i experiència amb les necessitats profundes del comprador i del consumidor.
  • Implementar accions concretes per fomentar la identificació del teu client amb la teva marca de manera única al mercat
Descarregar / Imprimir Inscripció gratuïta aquí