Divendres,
4 de Juliol 2025
Centre Joan N. García- Nieto
Dates: 4, 7 i 8 de juliol de 2025
Horari: De 10 a 13 h
Localització: C/ Francesc Layret, 15
Una marca no és un nom, un logotip, un nom o un producte/servei. Una marca es bàsicament la resposta emocional associada a l’experiència amb una entitat o persona. La forma en que s’entén al consumidor o comprador, i la manera en la que es cobreix les seves necessitats més profundes (biològiques, psicològiques i socials) com a persona, defineixen el seu grau de fidelització (elecció, recomanació i repetició) al futur.
DURADA
9 hores
A QUI S’ADREÇA?
Taller adreçat a empreses i a emprenedors/res
QUIN ÉS L’OBJECTIU?
En aquest taller pràctic s'introduiran conceptes bàsics per entendre com les emocions i les decisions inconscients influeixen en la percepció de la marca. A més, aquesta informació ajudarà a conèixer com connectar de manera més efectiva amb els clients, saber diferenciar-se de la competència i reforçar la identitat del negoci.
QUINS SÓN ELS CONTINGUTS?
- Entendre com els principis bàsics de la conducta humana influeixen en la percepció de les marques, els serveis i els productes.
- Aplicar les eines de Branding Conductual per entendre al nostre comprador, consumidor i des de ahir potenciar marques connectades amb el públic objectiu.
- Desenvolupar una estratègia de marca que alineï valors, propòsit i experiència amb les necessitats profundes del comprador i del consumidor.
- Implementar accions concretes per fomentar la identificació del teu client amb la teva marca de manera única al mercat
Descarregar / Imprimir
Inscripció gratuïta aquí