JORNADES I CURSOS

Taller: Màrqueting Estratègies de màrqueting per impulsar el teu negoci a l’era de la IA

Taller: Màrqueting Estratègies de màrqueting per impulsar el teu negoci a l’era de la IA

Dimarts,
21 de Octubre 2025
Edifici El Molí (1a. Planta)

Dates: 21, 23 i 28 d’octubre de 2025
Horari: De 10 a 13 h
Localització: Pl. de l'U d'Octubre de 2017, 1 08750 Molins de Rei

L´objectiu d´aquest taller és oferir als participants el marc conceptual i les directrius bàsiques essencials per aprendre com definir un pla de màrqueting que s’ajusti a les necessitats del seu negoci pas a pas, i de quina manera es pot recolzar mitjançant les eines que la IA pot aportar actualment.

DURADA

9 hores

A QUI S’ADREÇA?

Taller adreçat a empreses i emprenedors/es

QUIN ÉS L’OBJECTIU?

Oferir als participants el marc conceptual i les directrius bàsiques essencials per aprendre com definir un pla de màrqueting que s'ajusti a les necessitats del seu negoci pas a pas, i de quina manera es pot recolzar mitjançant les eines que la IA pot aportar actualment.

QUINS SÓN ELS CONTINGUTS?

Fonaments de Màrqueting i Estratègia

Mòdul 1:

  • Pla de Màrqueting i Anàlisi de Mercat
  • Que es i per a que serveix un Pla de Màrqueting
  • Pla de Màrqueting abans i després de l’era digital
  • Audi intern: Qui som? D’on partim? I cap a on anem?
  • Anàlisi extern: Necessitats del mercat, clients potencials, usuaris i competència amb recursos de la IA
  • Exercicis pràctics

Mòdul 2:

  • Estratègia Empresarial i Posicionament
  • Creació d’una proposta de valor
  • Definició de posicionament en mercats digitals i no digitals
  • Segmentació per identificar nínxols de mercat amb recursos de la IA
  • Assignació eficient de recursos amb anàlisi predictiu
  • Exercicis pràctics

Imatge corporativa i experiència del client

Mòdul 1:

  • La importància de la marca
  • Marca vs. Imatge corporativa vs. Experiència del client
  • Els valors de la marca i la imatge persuasiva
  • Creació d’una imatge coherent amb la identitat de marca – mites i realitats de la IA
  • Eines per promoure el reconeixement dels valors de la marca
  • Exercicis pràctics

Mòdul 2:

  • Comunicació i Experiència del client
  • Es impossible no comunicar – Estratègia
  • Disseny i contingut de la Comunicació amb recursos de la IA
  • Client vs. Comprador vs. Consumidor / Usuari
  • Disseny i anàlisi de l’experiència del consumidor amb recursos de la IA
  • Exercicis pràctics

Màrqueting Digital i Omnicanalitat

Mòdul 1:

  • Estratègies de màrqueting digital – mites i realitats de la IA
  • Embut de continguts personalitzats
  • Pimes amb la força de les multinacionals
  • Gestió de l’estratègia de mitjans socials
  • Automatització de processos digitals, una avantatge competitiva?
  • Seguiment i retroalimentació d’estratègies amb recursos de la IA
  • Canals de comunicació no digitals, una antiguitat?
  • Exercicis pràctics

 

Descarregar / Imprimir Inscripció gratuïta aquí

Amb el suport de::