Dates: 12,14 i 15 de juny
Horari: De 10 a 14 h
Localització: C/ Francesc Layret, 15 Molins de Rei
Els participants podran aprendre a utilitzar aquesta eina com a espai imprescindible per promocionar-se, donar-se a conèixer, comunicar-se i connectar amb els seus usuaris.
- Segona aplicació més descarregada del món i la principal plataforma de mitjans socials per construir relacions entre marques i usuaris.
- El 58% dels usuaris s’interessen més en una marca després d’haver-la vist en una història d’Instagram.
- El 90% dels usuaris segueixen com a mínim a una marca i una de cada dues persones utilitza Instagram per descobrir noves marques.
DURADA
12 hores
A QUI S’ADREÇA?
Taller adreçat a empreses i emprenedors
QUIN ÉS L’OBJECTIU?
Conèixer el funcionament i l’aprofitament d’Instagram aplicat als negocis
QUINS SÓN ELS CONTINGUTS?
Els participants podran aprendre a utilitzar aquesta eina com a espai imprescindible per promocionar-se, donar-se a conèixer, comunicar-se i connectar amb els seus usuaris.
Introducció
- Què funciona a Instagram
- El Ilenguatge visual
- Els espais d’Instagram. Quins continguts compartir corn a publicacions, Stories o Reels.
Optimitzar Ia presència a Instagram
- Millorar el perfil
- Millorar la vesant grafica de la galeria
- Seleccionar els millors hashtags
- Stories, novetats i recursos
- Reels, corn crear-ne i que publicar
- Instagram Guides, que son i corn utilitzar-les
Gestió del compte i estratègia
- Establir els objectius i temàtiques de continguts
- Generar continguts per crear engagement
- Mejores amigos, compartir contingut mes exclusiu
- Planificar per obtenir millors resultats
- Com calendaritzar i programar
- Crea la teva formula d’èxit: analitza quins continguts funcionen millor
- Promocionar el nostre compte més enllà d’Instagram
Descarregar / Imprimir
El període d'inscripcions ha finalitzat.